4 жовтня 2012
Модуль 7-8
Модуль 7-8
Модуль 7 допоміг мені
дізнатися про те, як забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при
створенні ними комп`ютерних робіт до учнівського проекту.Модуль 8
Виконуючи основні завдання модуля, ми
обговорили ідеї залучення учнів до процесу оцінювання, проаналізували те, як
учні самі проводять оцінювання. Модуль допоміг мені поміркувати про те, як
оцінювання може допомогти учням стати самоспрямованими та готовими до
співпраці, також дізналася, що оцінювання має відбуватися постійно під час
проекту, включати в себе комплекс умінь та навичок 21 століття, що будуються на
навчальних потребах учнів.
У цьому модулі ми з колегами обмінялися
ідеями та поділилися шляхами використання інтернет-ресурсів на уроках,
спланували і створили приклад учнівської роботи, визначили яким чином створення
такого прикладу допоможе пояснити учням
мої очікування від проектів та покращити їх знання. Також обговорювали проблему
труднощів , які виникають в учнів при переході від звичної для них ролі при
традиційному навчанні до ролей при навчанні за методом проектів. Вчилися
працювати в малих групах та парах, використовуючи інтернет.
Модуль 8 допоміг мені
дізнатися про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики
рівня розвитку в учнів навичок ХХІ ст.
Виконуючи основні завдання модуля, ми
обговорили ідеї залучення учнів до процесу оцінювання, проаналізували те, як
учні самі проводять оцінювання. Модуль допоміг мені поміркувати про те, як
оцінювання може допомогти учням стати самоспрямованими та готовими до
співпраці, також дізналася, що оцінювання має відбуватися постійно під час
проекту, включати в себе комплекс умінь та навичок 21 століття, що будуються на
навчальних потребах учнів.
У цьому модулі ми з колегами обмінялися
ідеями та поділилися шляхами використання інтернет-ресурсів на уроках,
спланували і створили приклад учнівської роботи, визначили яким чином створення
такого прикладу допоможе пояснити учням
мої очікування від проектів та покращити їх знання. Також обговорювали проблему
труднощів , які виникають в учнів при переході від звичної для них ролі при
традиційному навчанні до ролей при навчанні за методом проектів. Вчилися
працювати в малих групах та парах, використовуючи інтернет.
Немає коментарів:
Дописати коментар